Tandpleje hos hunde og katte

Vi foretager dagligt tandrensninghunde og katte med udstyr magen til tandlægernes. Vi foretager sundhedstjek, tandrensning, tandbehandling, operationer og sågar tandreguleringer på både store og små hunde og katte. Har hunden eller katten meget tandsten kan det være en god ide at få lavet en tandrensning. Dette foregår i fuld narkose.

Tandpleje for kæledyr

Professionel tandbehandling kæledyr i Esbjerg

Vi behandle sager der involverer tænder og oral struktur. De fleste af vores patienter er katte, hunde og gnaver.

Er du kæledyrsejer?

Kontakt Jan Iversen, dyrlæge og klinikejer

Ring 75159060

Email: info@sanimalcare.dk

En dyrlæge der har øje for tænder

Jan Iversen er veterinær dyrlæge med etableret klinik i Esbjerg 6710 og har mere end 30 års erfaring indenfor behandling af smådyr, hunde katte og gnaver. I danmark findes er meget få dyrlæge, der kan eller har mulighed for at udføre dental arbejde, såsom behandling af rodkanal eller fjerne tumor i munden pet kæledyr.

Mange kæledyr lider af tandsygdom

I de 25 år, som klinikejer har dyrlægen, Jan Iversen, støt på sager indenfor flere kategorier. Tandsygdomme er meget almindelige og forekommer ofte hos kæledyr. Disse sygdomme forårsager enorme smerte og lidelser og forvolder varige skader for kæledyret, selvom det er svært for dyrene at fortælle mennesker os om det. Det er derfor blevet dyreklinikkens mission, at vi, som dyrlæge skal tilbyde den bedste tandpleje for kæledyrene.

Vi behandler bla. disse problemer.

• Knækket tænder
  • Misfarvede tænder
  • Knækket kæber
  • Huller i tænder
  • Problemer i kæbeknoglen
  • Oral cancer
  • Oral sår og infektion
  • Misplacerede eller misalignerede tænder
  • Kæbelængde
  • Periodontal sygdom
  • Sygdom i ganen og spytkirtler
  • Problemer med kanin tænder

Kontakt/Bestil tid online?

Vores 24/7 onlinetidsbestilling har altid åbent for betjening.

Vi tilbyder

I de senere år, har dyrlægen på dyreklinikken gjort en del i laserbehandling, som man har haft en stor succes med. Udover dette, kan man få tandbehandlinger, tandrensninger, gigtbehandlinger, kastration og sterilisering af hunde og katte, og andre former for komplicerede operationer og kirurgiske indgreb. Har du bruge for at bestille tid, kan du ringe mellem kl. 08 til 17. i alle hverdage. Vi glæder os til at høre fra dig og hjælpe dit kæledyr.

Bestil tid online!Gå til Kontakt